Baked Potato, Tomato & Pasta

Dah lama sesangat saya tak update blog ni. terus terang saya terlalu bussssyyy!  Super bussssyyy!.. Macam perdana menteri. Yelah, sayalah mummy, wife,menantu, anak, arsitek, bussiness woman (Chewah!), tukang masak, tukang jahit, designer, tukang cuci rumah, baju & sebagainya. Basuh kereta pun saya buat! Apa saja! Cakap saja mau apa.. hahahahhh!

Tadi tengok balik folder2 gambar yg tak update lagi. Mana2 gambar yg saya sempat amik, saya post sini. Now dah jarang amik gambar masakan. Dulu galak juga la.. Masa baru2 berumah tangga dulu.. hehe.

Ok, enjoy je ok apa yg saya upload ni.. Yg saya tak tulis resepi tu, minta la dr saya.. k!

Tak ingat pulak bila buat ni. Baked Potato & Tomato with Pasta. Pasta ni adik bongsu saya buat (Safwan). Dia masak pasta to dgn carrot yg direbus (lecek) & bahan2 rempah western biasa.

Tomato & potato tu simple je, letak sour cream, mayonis, & rempah2 biasa; dan bakar. Masakan yg sesuai utk org lapar & takde masa. Ringkas.

0 comments:

Post a Comment